Wymiana towaru
1. Klient może dokonać wymiany towaru zakupionego w sklepie KocieCentrum.pl w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
2. Sklep gwarantuje przeprowadzenie procesu wymiany pod warunkiem dostępności wskazanego produktu w ofercie.
3. Produkt może zostać wymieniony na ten sam model w innym kolorze lub rozmiarze, a także na inny, aktualnie dostępny produkt w tej samej cenie.
4. W celu ułatwienia realizacji procesu wymiany zalecane jest skorzystanie z formularza.
5. Towar jest odsyłany przez Klienta na własny koszt w dowolny sposób. Sklep odsyła wymieniony towar na koszt klienta.
6. Przesyłka musi być zapakowana oraz zabezpieczona w sposób chroniący przed uszkodzeniem w czasie transportu, w stanie umożliwiającym jej prawidłowy przewóz.
7. W przypadku gdy towar na który miała zostać dokonana wymiana nie jest już dostępny w ofercie, obsługa Sklepu nawiąże kontakt z Klientem w celu ustalenia szczegółów wymiany.
8. Towary posiadające indywidualne cechy określone przez klienta (np.:produkty na zamówienie, produkty z logo klienta, z własnym nadrukiem, wszystkie produkty nietypowe nie występujące w ofercie Sklepu) nie podlegają prawu wymiany.
9. Towar odeślij wraz z formularzem wymiany na adres: KocieCentrum.pl, ul. Zdrojowa 7, 84-207 Bojano
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy przez 14 dni.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: [email protected]
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: KocieCentrum.pl, ul. Zdrojowa 7, 84-207 Bojano, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Pisząc oświadczenie, możesz skorzystać z naszego wzoru.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: [email protected] lub drogą pocztową na adres KocieCentrum.pl, ul. Zdrojowa 7, 84-207 Bojano. W celu ułatwienia realizacji procesu reklamacyjnego zalecane jest skorzystanie z formularza.
Reklamowany towar należy wysłać na adres: KocieCentrum.pl, ul. Zdrojowa 7, 84-207 Bojano
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu dwóch lat od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.